Tästä se lähtee!

Kuntojahti jatkuu San Diegon auringon alla, joten juttua tulee elämästä Amerikassa liikunnan keskellä. Jumppaohjaajan hommia toivottavasti jossain vaiheessa myös!

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Jumpat jatkuu vaan

Puolessa välissä viikkoa ollaan jo! Tai no, mulla ei ois enää ku huominen, perjantain oon taas pois oikeista töistä. Sen sijaan aamulla salille, sitte äkkiä kotiin puurolle, tapaamaan asiakasta Oulussa ja sitte ajelemaan Piippolaan tapaamaan paria asiakasta. Eli tavallaan töitä kuitenki:)

Maanantain jumppa meni paremmin ku edellisellä kerralla, vaikka tekniset ongelmat sotki vähä kuvioita. Eilen kolmen tunnin jumppaputki suju tosi hyvin, olin oikeen yllättyny, miten hyvin nuo on nyt lähteny menemään. Ei mitään jännitystä tai muuta. Tosin enhän mä tiedä onko jumpparit mun kanssa samaa mieltä:) Ikävämpi juttu on, että ilmeisesti mun kehonhuoltotunti lopetetaan tai yhdistetään kuntojumppaan osallistujien puutteen takia. Että hopi hopi kiiminkiläiset, äkkiä ilmottautumiaan http://www.kiiminkijoenopisto.fi/ tiistain kehonhuoltoon! :)

Tällä viikolla ei ite kerkee pahemmin jumppailemaan muuta ku lihaskuntoa. Tänään pump ja perjantaina sali. Lauantaina varmaan juoksua. Ja sama homma jatkuu koko syksyn, ku sopivia jumppapäiviä on vaan muutama ja sillon taas ei oo sopivia tunteja, vähän tympii...

Syömisistä sen verran, että oon ootellu menkkasyöppöyttä tulevaksi, mutta ei oo vielä näkyny. Puntariki hujahti takasi samaan lukuun mitä alimmillaan näytti viime viikolla. Katotaan sitte viikon päästä mikä oikeesti on tilanne. Viikonlopun syömisistä kun ei taas voi tietää, kun kotipuolessa hiilareiden keskellä ollaan taas. Edelleenkään en oo kerinny lueskeleen lehtiä, eilenki olin vasta puol kymmeneltä kotona. Tänään ois saunailta ja huomenna fysioterapia, siinäpä taas ohjelmaa kerrakseen. No, haudassa on aikaa levätä, sanotaan. Ei tätä härdelliä onneks kestä ku kuukauden, sitte jo vähä helpottaa. Ja kotipuolessahan sitä tulee levähdettyä:)

Mutta kun ei mitään viisaita ole niin ollaan sitte hiljaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti